Tid for oppsummering!

Kjære du som har vært inne å lest på bloggen min: Tusen, tusen takk! Og til deg som har trykket «liker» eller kommentert på facebooksiden min: Takk!!

En god del av dere har også delt teksten min med andre, og du må følge med nå:

Jeg elsker kinderegg. Jeg elsker lillesøster. Jeg elsker å grave med fingrene mine etter mark i jorda. Jeg elsker nøtter. Jeg elsker Sanna-sol (nei, dette er dessverre ikke et sponset innlegg). Og jeg elsker deg! Jeg elsker deg herfra og til månen og tilbake igjen! At du bruker av tiden din til å lese og dele teksten min – en tid som du heller kunne brukt til å krangle med mannen(damen) din eller støvsugd under senga- betyr mye for meg. For det er ikke bare bare å skrive disse tekstene. Det tar litt tid, det også.

Men jeg har bestemt meg.

Jeg har bestemt meg for at dette skal bli en viktig blogg. En alvorlig og morsom blogg. Mest morsom, kanskje. For livet er jo mest morsomt, er det ikke? Jeg synes det. En lek. Selv om det er himmel eller helvete dagen lang. Enorme gleder og bunnløse sorger fra morgen til kveld. Sånn er det. Men jeg er ikke bipolar, tror jeg. Det er vel helst bare det at jeg er et barn.

Og jeg store drømmer. I natt drømte jeg at jeg plutselig var inne i en såpeboble, for eksempel. Og i går drømte jeg om en frosk med hanekam som kom gjennom taket for å gjøre krav på ballerinakjolen min. Det var IKKE gøy. Men det var jo ikke det jeg skulle si. For det jeg mener å si er at jeg har store drømmer for denne bloggen, som skal bli en del av et litt større Univers.

Etter hvert vil det komme en bok også, basert på bloggen. Det har jeg bestemt meg for. Og når jeg har bestemt meg for noe så blir det sånn. Det har jeg fra pappa. Synd han ikke bestemmer seg for ting litt oftere. «Til de Voksne» skal boka hete. Det blir spennende. Jeg skal holde deg oppdatert her med alt arbeide rundt den. Forlagskontrakt(Forlagene kommer vel løpende med den ene kontakten bedre enn den andre, kan jeg se for meg), avslag, sjalusi, redaktørstrykninger, omslag og gudene vet alt. Forbered deg på både oppturer og nedturer, sier jeg bare. Men dette er en hemmelighet. Du er den første jeg forteller det til. For jeg trenger at du er med meg. Jeg trenger at du leser, følger med og deler uhemmet med andre du tror vil ha glede av å lese. Det er du som gir meg lyst til å bruke nesten all den tiden jeg har til overs (etter barnehage og enorme mengder med lek) for å skape dette lille universet vårt.

Apropos hemmelighet så har jeg en til. En nyhet som er veldig bra for bloggen og dens mulighet til å vokse seg stor. Men den hemmeligheten kan jeg ikke røpe heelt ennå selv om jeg holder på å sprekke. 

Til slutt vil jeg bare si det at dette med blogging og sosiale medier er helt nytt for meg. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat… jeg blir svimmel. Men jeg lover å lære meg det etter hvert. Det kan jo du også gjøre om du ikke kan det allerede…

Så..veien blir til mens jeg skriver den. Jeg skal gjøre mitt beste, også håper jeg du tåler at det blir litt prøving og feiling.

 Tross alt så er jeg jo bare tre, snart fire år.

 Vera


Og tall kan faktisk prate, for her er tallenes tale:

Skjermbilde 2016-01-11 kl. 12.49.08.png

Vi har nå pasert over 200 Liker på facebooksiden, der noen av dere også har begynt å kommentere og diskutere! Bra! Og over 200 følgere synes jeg er veldig, veldig bra på bare de to-tre første ukene! Som du kan se så føyk også besøkene her på selve bloggen rett til værs i forrige uke 🙂 så selv om dette bare er den spede starten, så går det definitivt den rette veien. Og det takket være deg ♥♥

Legg igjen en kommentar

