Foreldre & Barn

Kjære, fine leser  …av norges største blogg (skrevet av ei tre år gammel jente). Det har vært stille fra meg ett par dager nå, og det er høyst besynderlig. Det skal sies at mye av tiden min har gått med til suppeservering, teselskap og diverse mer eller mindre nødvendige Doktor McStuffins-operasjoner av  hele kosedyrbeholdningen min, men likevel er ikke det hovedårsaken til inaktiviteten her på bloggen. Jeg har nemlig en aldri så liten verdensnyhet og dele med dere. Ja, det må det jo være. For tenk at jeg, Vera på kun tre, snart fire år, har fått meg en spalte i Norges største foreldremagasin!

I mars, april og mai vil det være min tekst alle dere stakkars småbarnspappaene rundt om i landet blir sittende å smugulpe av, bare fordi mobilen ble glemt på stua og at Foreldre&Barn er eneste lesestoff innafor halvannen meters radius fra doskåla. Ja, det var da som fanken. Men det kunne jo vært verre. Jeg er rimelig sikker på at det ikke kommer noen treningtips fra meg hvor mamma stønner seg opp og ned fra knestående med en hylende lilleøster på ryggen, eller noen forfriskende «ferie»tips fra en militærleir på Gran Canaria. Ei heller planlegger jeg å demonstrere hvordan man bruker den nye solcelledrevne fruktpressa til å tvinge frem noen økologiske vitaminer fra en stakkarslig, umoden avokado.

Så hvor ille kan det bli? Vi får se. Temaet i mars er soving, og jeg aner ikke hvorfor mamma og pappa kjøpte ny seng til meg, for sover i den gjør jeg i hvert fall ikke.

Uansett, de siste dagene har det vært en stor økning med folk som har tittet innom bloggen min, og det setter jeg veldig pris på!

Ses snart,

Vera

Legg igjen en kommentar

