Er det virkelig mulig?

Les også denne om bestefar på et jorde: Bestefar er en stein Og denne om et annerledesbarn i barnehagen: Et smil for mye?

Jeg elsker fest – med pølse, ketchup, is og flatpakka sjokalodekake drukna i enorme mengder strøssel. Og vet du hva?  Dette fortjener akkurat det. En fest! For på grunn av du voksne i barnehagen som er så genuint opptatt av jobben din, og ikke minst fordi det er så mange av dere foreldre der ute som synes barnehageansatte fortjener litt ekstra oppmerksomhet, så har bloggen min – Veras Univers- tatt trikken til himmels!

Løft begge henda i været folkens..

..ta Mikkes Klubbhus` vrikke dans..

..og si hei til..

NORGES TREDJE STØRSTE BLOGG!  blogglisten

Og hadde pappa bare fått montert opp den tellinga i tide så ville jeg ligget der og vaket sammen med den snåle puppen. Ja, hun som noen av dere voksne mener er Norges mektigste mediekvinne. HA! SophieElise du lissom! Med den genuine interessen dere barnehageansatte, førskolelærere, besteforeldre, mamma og pappaer viser for oss barn er det ikke lenge før jeg, Vera på 3 snart 4 år, tar vrikkedansen helt til toppen av tindene.

Det hadde vært noe folkens! Men jeg klarer det ikke alene. Vi må gjøre det sammen!

Så.. tusen takk til du som har lest, likt og ikke minst delt denne teksten Ordene mine har jo absolutt null verdi uten deg. Jeg håper du vil følge meg videre også, så kan vi sammen sørge for at bevisstheten rundt barns tanker, følelser og opplevelser blir satt mer i fokus i det offentlige rom (jada, dørgende kjedelig setning, men det offentlige rom er jo et ganske allright rom det også, bare ikke helt på høyde med hopperom og lekerom -eller soverom, som er pappas favoritt. Visste du forresten at rom kan drikkes? Farfar påstår det, men den går jeg selvfølgelig ikke på. Så dum er jeg ikke).

Vi barn har sterke meninger. Vi har kraftige stemmer, og vitterlig er vi da også Norges eneste fremtid, uansett hva du ellers skulle mene om oss.

Så det er bare å høre etter.

Klem fra meg, Vera på 3, snart 4 år  🙂

Les også denne om bestefar som står på et jorde: Bestefar er en stein
Og denne om et annerledesbarn i barnehagen: Et smil for mye?

Om du vil følge meg registrerer du deg på bloggen, eller du kan trykke «Liker» øverst på facebooksiden min 🙂 

Blogglisten hits

One thought on “Er det virkelig mulig?

Legg igjen en kommentar

