Vil du være min valentine?

hjertehodet

Kjære Mini`en.

Jeg har lest om deg i bloggen til far´ din (Jeg gikk bare i boden en tur) . Han virker jo ikke helt i vater han pappaen din, men det kan jo umulig være (bare) din feil.

Uansett setter jeg ikke det som noe hinder for en mulig herlighetshistorie.

Kanskje er jeg litt gammel for deg. Men for alt jeg vet kan du være en av dem som liker litt eldre damer. Det er jo snart Valentine og jeg liker kjeks. Gjør du? Også liker jeg skalk med smør, gjerne fortært liggende opp ned på stuebordet mens jeg klager over at det er jo ikke det der -men noe annet- som jeg vil se på barnetv akkurat nå. Om du er som meg pusser du nesa med tannbørsta mens du tisser på badgulvet fordi bleia plutselig befinner seg på hodet (inspirert av en fars stadige skøyerstreker, selvfølgelig). Men på meg, Mini´en, så virker du ganske kul, selv på tvers og på tross av din far. Litt sånn over alle hauger er du, kanskje, men det er greit for meg, det, så lenge du også kan nyte en god Peppa Gris eller en rolig Prikk og Flekk fra sofakroken. Gjerne over et lunket glass med saft. Kan du det? Hadde du svart ja om jeg hadde kvinnet meg opp til å spørre om jeg og du skulle delt en kopp med saltstenger…. ?

Jo da, jeg er tre, snart fire år, mens du bare er to. Jeg vet det. Men trenger virkelig alder å være noen hindring?

Før jeg snakker meg helt bort så får jeg vel bare kaste meg ut i det…

Så, Mini´en….

Vil du være med meg å henge opp ned?

Vil du hoppe med meg i sølepytten?

Vil du…

Vil du…. være min Valentine?

Klem Vera 

Ps: Om du har noen andre, så håper jeg du sier det rett ut. Jeg er ikke noe glad i smør rundt grøten.

Det var her jeg leste om Mini´en:

Jeg gikk bare i boden en tur


 

Del i vei med vennene dine! Og registrer deg gjerne her på bloggen eller trykk liker øverst på facebooksiden min ♥Vera

Blogglisten hits

#Valentine #jeggikkbareibodenentur #blogg #barn #kjærlighet

Legg igjen en kommentar

