Det beste i livet er gratis

endertekst.jpg

 Eller stå i kø, hele dagen.

Fra morgen til kveld er det mye som skal skje. Museumstur -og tur på kafé. Det er tidlig opp og sent i seng, for vi må jo rekke bort, og vi må jo rekke hjem. Jeg liker jeg, at det er mye som hender. Men det beste jeg vet..

er å mate ender.

I Sommarland i Bø kan jeg skli på magen. Eller stå der i kø, hele dagen. Og spikret i programmet er Lilleputthammer  -selv om jeg trives best oppi søledammer.  Jo, jeg blir med på turn, for jeg står gjerne på hender. Men det beste jeg vet…

er å mate ender.

Tusenfryd, det er stas, for jeg elsker karuseller. Og det er ikke slik, at det bare er mas, selv om jeg sier at kanskje jeg heller; idag vil gå ut for å se hva som skjer, bare lete meg opp noen venner, som kanskje blir med på det beste jeg vet…

nemlig å mate ender.

Jeg foretrekker ofte, at noe skal skje. Jeg elsker litt fart -det er ikke det. Men hvorfor skal det mases om at alt koster penger…

Når det beste i verden,

er å mate ender 


Del i vei med vennene dine! Og registrer deg gjerne her på bloggen eller trykk liker øverst på facebooksiden min  Hilsen Vera, på tre, snart fire år.

Blogglisten hits

#ender #hverdag #barn #penger #tisdklemma #hårklemma #ferie #Lilleputthammer

Legg igjen en kommentar

