10 ting jeg lurer på

hodet

  1. Hvordan jeg holder hodet kaldt når jeg må ha lue på

  2. ..eller hvordan man spiser mat etter å ha mista hodet

  3. Hvorfor voksne kan hoppe i dusjen når jeg ikke får lov

  4. Hva som skjer med trehjulingen min når jeg blir fire

  5. Hvorfor mamma sier huden er lagd av appelsin

  6. Hvordan Tornerose kan sove på en fjert

  7. Hvilket øye som ser … ?

  8. Hva som er i veien … ?

  9. Hvorfor jeg ikke finner bursdagen min når den er like rundt hjørne (og jeg har lett, for å si det sånn!)

    Og til slutt:

  10.  Hvorfor mamma svarer at hun ikke har 10… når det pappa spør om er 6.


    Del med vennene dine om du vil ♥ Og registrer deg gjerne her på bloggen eller trykk liker øverst på facebooksiden min for å lettere følge med på nye innlegg.. -Hilsen Vera på tre, snart fire, år!

Blogglisten hits

Legg igjen en kommentar

