Følger DU siden min?

bilde-1

I så fall er du en av snart tusen stykker som i løpet av den siste tiden har trykt «liker» på siden. Det er så bra! Og det beste er at du virker dedikert, at du kanskje ikke er av de som kaster om deg med «likes» i hytt  og… gevær (ikke at det gjør noe det heller..), men at du faktisk leser og setter pris på det jeg skriver; noe som selvfølgelig betyr mye for meg!

En del av dere har også registrert seg på selve bloggen her for å kunne motta nye innlegg rett på e-post, eller for å kunne kommentere under postene. Det er helt strålende, for jo flere som gjøre det, jo mindre trenger jeg å pushe tekstene på steder som facebook, for eksempel. Det er jo mye jobb dette, og tar selvfølgelig masser av tid, så jeg vil jo at flest mulig skal lese det jeg skriver. Og selv om pappa mener jeg bør rette konsentrasjonen min mot mer nyttige ting som å spise opp maten min eller rydde opp lekene mine, så akter jeg heller å fortsette med å fortelle dere voksne en ting eller to om livet…

Så håper jeg du setter pris på mine betraktninger, og kanskje bringer det glade (og av og til ganske triste) budskapet videre ut i den store voksen-verdenen. Jeg har fått en del private meldninger som tilsier at noen av tekstene treffer ganske hardt… Det kan man jo også se i kommentarfeltet her på bloggen. Sterk lesning.. men uhyre viktig at dere deler. Takk!

En annen ting..

Som du kan se av statistikken  er antallet som har vært inne å lest her på bloggen snart oppe i 160 000… 160 000 gærninger! Og det på bare to- tre måneder.. Hva skal man si om sånt..? Kan jo ikke slutte å skrive med det første da

Om det er noe du vil jeg skal skrive om – kanskje noe du som en forvillet voksen stusser litt over og derfor trenger en sylskarp betraktning fra en tre, snart fire år gammel jente – så er det bare å komme med det; I kommentarfeltet, i en privat melding på facebook, eller gjennom mailadressen til pappa som står oppført under «Om meg».

Klem fra meg.. Vera på tre, snart fire år

(nå må jo den bursdagen komme snart!).


Registrer deg her på bloggen eller trykk liker øverst på facebooksiden min om du lettere vil følge med på nye innlegg.

Blogglisten hits

Legg igjen en kommentar

